Οδοντιατρικός σύλλογος Λάρισας: έκαναν ιατρικό «τουρισμό» σε δωμάτιο ξενοδοχείου στέλνοντας ασθενείς στην Αλβανία

Συνέντευξη τύπου παραχώρησαν το μεσημέρι τα μέλη του Οδοντιατρικού Συλλόγου Λάρισας καταγγέλοντας την κομπίνα που με κράχτη διαφήμιση στο fb για δωρεάν οδοντιατρικές εξετάσεις είχαν στήσει σε ξενοδοχείο της Λάρισας μια 27χρονη Ελληνίδα και ένας 34χρονος Αλβανός οι οποίοι και συνελήφθησαν.

Οδοντιατρικός σύλλογος Λάρισας: έκαναν ιατρικό «τουρισμό» σε δωμάτιο ξενοδοχείου στέλνοντας ασθενείς στην Αλβανία

Στον οδοντιατρικό «τουρισμό» στην Αλβανία φέρεται πως αποσκοπούσε ο «δωρεάν οδοντιατρικός έλεγχος στη Λάρισα», όπως αναφερόταν σε πρόσκληση για «εκδήλωση στοματικής φροντίδας» που είχε αναρτηθεί σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης (Facebook)

Μια γυναίκα 27 ετών Ελληνίδα και ένας άνδρας 34 ετών Αλβανός, συνελήφθησαν σε ξενοδοχείο στη Λάρισα, καθώς έκαναν οδοντιατρικές πράξεις σε χώρο που δεν πληρούσε τις κατάλληλες υγειονομικές προϋποθέσεις.

Οι συλληφθέντες δεν διαθέτουν αναγνωρισμένο πτυχίο οδοντιάτρου ούτε άδεια άσκησης επαγγέλματος. Κατηγορούνται ότι απέστελναν ασθενείς σε κλινικές στην Αλβανία με σκοπό οικονομικό όφελος. Η σύλληψή τους έγινε μετά από καταγγελία του Οδοντιατρικού Συλλόγου Λάρισας .Ο εισαγγελέας διέταξε περαιτέρω προκαταρκτική έρευνα, ενώ οι κατηγορούμενοι αρνούνται τις κατηγορίες.

Οι συλληφθέντες κατηγορούνται ότι έστελναν τους ασθενείς τους σε κλινικές στην Αλβανία, με σκοπό να επωφεληθούν οικονομικά.

Πηγή
www.thessaliatv.gr