Εντυπωσίασαν τα αυτοκίνητα – αντίκες στο 8ο Ράλλυ Ολύμπου

Εντυπωσίασαν τα αυτοκίνητα – αντίκες στο 8ο Ράλλυ Ολύμπου

Με τα γοητευτικά κλασσικά αυτοκίνητα – αντίκες να κερδίζουν τις εντυπώσεις, ολοκληρώθηκε χθες το μεσημέρι, στο Αρχαίο Θέατρο της Λάρισας το 8ο Ιστορικό Ράλλυ Ολύμπου 2019.

Εβδομήντα καλοσυντηρημένα αυτοκίνητα – αντίκες, "προκαλώντας" τους λάτρεις του αυτοκινήτου να... κρατήσουν το τιμόνι και να τα οδηγήσουν σε ένα ταξίδι στο παρελθόν της αυτοκινητοβιομηχανίας συμμετείχαν στη φετινή διοργάνωση κάνοντας χιλιόμετρα σε Λάρισα και Μαγνησία.

Το φετινό, 8ο Ιστορικό Ράλλυ Όλυμπου με τη συμμετοχή δεκάδων πληρωμάτων από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό ήταν ενταγμένο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα της Ε.Ο.- ΦΙΛΠΑ και διοργανώθηκε από τη Λέσχη Κλασσικών Αυτοκινήτων Μακεδονίας και το Δίκτυο 'ΠΕΡΡΑΙΒΙΑ" με τη συνδιοργάνωση του Δήμου Λαρισαίων, του Συλλόγου Κλασσικών Αυτοκινήτων Λάρισας (ΣΚΑΛ), τη Λέσχη Κλασσικών Οχημάτων Βόλου (ΛΕΚΟΒ) , με την υποστήριξη της FIVA και της ΕΟ-ΦΙΛΠΑ, ενώ τελούσε υπό την Αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας, του Δήμου Λαρισαίων της Π.Ε. Λάρισας, Μαγνησίας και Σποράδων.



Η εκκίνηση σήμανε το περασμένο Σάββατο από την Κεντρική πλατεία της Λάρισας και τα ιστορικά αυτοκίνητα ταξίδεψαν ως τον Βόλο, την Αγία Κυριακή, χωριά του Πηλίου, τη λίμνη Κάρλα για να τερματίσουν χθες το μεσημέρι στο Αρχαίο Θέατρο Λάρισας.

Με τους διοργανωτές να συνεργάζονται φέτος με τη φωτογραφική Λέσχη Voloslens, "με σκοπό μέσα από την κλασσική αυτοκίνηση και τη φωτογράφιση των κλασσικών αυτοκίνητων ,με εκατομμύρια φίλους σε όλο τον κόσμο, μέσα στο μοναδικό φυσικό περιβάλλον του Πηλίου ,της Κάρλας και της Θεσσαλίας , θα αναδείξουν τους μαγικούς «άγνωστους» προορισμούς της Θεσσαλίας , σε όλο τον κόσμο με τον καλύτερο τρόπο, μέσα από την τέχνη της φωτογραφίας".

ΚΥΠΕΛΛΑ

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την απονομή κυπέλλων, ως ακολούθως:

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Ε

1ος (3 Λάρισα), Γεώργιος Γκοτζιάς-Δημήτρης Χαρούλης, MERCEDES BENZ, 190 SL, 1960, E.

2ος (1 Θεσσαλονίκη), Κωνσταντίνος Οικονομίδης-Γιώργος Οικονομίδης, HILLMAN MINX, 1958, E.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ F

1ος (27 Θεσσαλονίκη), Κωνσταντίνος Μπαρατίδης-Βερονίκη Θεοδωρίδη, VO_GA21, 1970, F.

2ος (19 Γιαννιτσά), Δημήτριος Κύρκος-Αναστασία Μιχαηλίδου, FORD MUSTANG, 1968, F.

3ος (16 Χαλκιδική), Βασίλειος Καρακατσάνης-Δήμητρα Λιολίδου, VW 1200, 1966, F.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ G

1ος (74 Θεσσαλονίκη), Νικόλαος Παπαδόπουλος-Αφροδίτη Μεταξά, MERCEDES BENZ 200 / W 11, 1976, G.

2ος (54 Γιαννιτσά), Γεώργιος Κύρκος-Γεώργιος Κύρκος, FORD Capri, 1975, G.

3ος (48 Γιαννιτσά), Αντώνης Κύρκος-Χρυσαυγή Σταματοπούλου, VW Karmann Ghia, 1973, G.

ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ

1ος (27 Θεσσαλονίκη), Κωνσταντίνος Μπαρατίδης-Βερονίκη Θεοδωρίδη, VO_GA21, 1970, F.

2ος (74 Θεσσαλονίκη), Νικόλαος Παπαδόπουλος-Αφροδίτη Μεταξά, MERCEDES BENZ 200 / W 11, 1976, G.

3ος (19 Γιαννιτσά), Δημήτριος Κύρκος-Αναστασία Μιχαηλίδου, FORD MUSTANG, 1968, F.



Με τους διοργανωτές να σημειώνουν χθες το μεσημέρι ότι το Ράλλυ "που συγκεντρώνει το ενδιαφέρον όλων των Λεσχών του μηχανοκίνητου αθλητισμού, υποστηρίζεται σταθερά από την Περιφέρεια Θεσσαλίας και τον Δήμο Λαρισαίων ,από τον οποίο γίνονται πάντα οι εκκινήσεις από το έτος 2012 ,αλλά και πολλούς Δήμους της Θεσσαλίας, που αποτελούν κάθε χρόνο τους προορισμούς του Ράλλυ , αφού αυτό κάθε χρόνο αλλάζει τις διαδρομές του, προκειμένου να αναδεικνύεται ο πολιτιστικός και φυσικός πλούτος όλης της Θεσσαλίας".

Προσθέτοντας ότι πρόκειται για έναν θεσμό "διαφήμιση για την Ελλάδα", με "εκατομμύρια φίλους σε όλο τον κόσμο", "που έχει ως κέντρο και σημείο αναφοράς την Ελασσόνα (έδρα του Δικτύου «Περραιβία») , τον μυθικό Όλυμπο και τη Θεσσαλία και, αλλάζει κάθε χρόνο τις διαδρομές του, έτσι ώστε όλη η Θεσσαλία αλλά και οι όμορες Περιφέρειες να εντάσσονται στις διαδρομές του, με αποτέλεσμα οι φανατικοί του πλέον φίλοι ,να γνωρίζουν τους πανέμορφους προορισμούς της Θεσσαλίας και της Ελλάδας ,τον πολιτισμό τους ,τους αρχαιολογικούς χώρους ,τα μοναδικά τοπικά προϊόντα και τους φιλόξενους κατοίκους της ελληνικής υπαίθρου ,που κάθε χρόνο υποδέχονται τα ελληνικά και ξένα πληρώματα με ιδιαίτερη αγάπη".

Στο πλαίσιο της χθεσινής εκδήλωσης, στη διοργάνωση αναφέρθηκαν ο πρόεδρος της Λέσχης Κλασσικών Αυτοκινήτων Μακεδονίας, Γ. Τσάλιος, ο πρόεδρος του Δικτύου «ΠΕΡΡΑΙΒΙΑ», Κ. Σκριάπας και ο πρόεδρος του Συλλόγου Κλασσικού Αυτοκινήτου Λάρισας, Νίκ. Γκανάκης, ενώ την απονομή των βραβείων, απευθύνοντας χαιρετισμό, έκαναν ο πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου Θεσσαλίας, Β. Πινακάς και ο εντεταλμένος σύμβουλος του Δήμου Λαρισαίων, Κοσμάς Γιαννακόπουλος.

Πηγή
www.eleftheria.gr